söndag 13 november 2016

FYNDAR BÄST DÅ NÄR DET INTE FINNS PENGAR

Jag fyndade i Seppälä igår, när vi bara gick in en snabb sväng för att jag såg att de hade fina mössor i fönstret. Hann inte ens in i butiken så såg jag den här jackan med lurvet, som jag tyckte såg tuff ut. Originalpriset låg på 70e men den var nersatt till ynka 21e! Där fanns inte min storlek, men det fanns en storlek mindre än jag brukar ha så jag tänkte att jag för skojs skull provar den. Den passade ju perfekt! Det går dessutom att ta bort det där lurvet, så det är en vanlig läderjacka. Den var också väldigt skön på. Mössa hittade jag också och fick rabatt på den också då Seppälä hade allt för -40%.

Såklart nu när jag inte hade pengar så fyndade jag allt möjligt, så får gå dit pånytt nästa vecka när lönen kommit in på kontot på tisdagen. Såg att dit fanns en hel del snygga träningskläder också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.