tisdag 27 december 2016

JULAFTON I FORSBY

Detta år firade vi julafton och juldagen i Forsby med Jonas familj. På julafton fick vi dessutom se julgubben som kom med helt toppen paket! Jag fick allt jag önskat mig och jätte fina gåvor, så jag kunde inte vara mer tacksam. Vi fick likadana badrockar med Jonas och en knivvässare vi önskat oss. Jag fick av Jonas pyjamasbyxor och shorts som jag önskat mig och en härlig Victorias Secret gåvopaket med två olika sorters bodylotion, bodywash och doft. Jag fick yllesockor som ser ut som converse, spikar att ha under skorna så jag kan springa när det är halt, hudvårdsprodukter och lite ljus och nätta julpynt.

Efter att julgubben gick satt vi och bara umgicks och spelade en massa olika bordsspel tillsammans. Jag tror det var första gången i mitt liv som jag vann Trivial Pursuit, haha! Härlig jul med familjen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.