tisdag 27 december 2016

JULDAGENS OUTFIT

På juldagen åt vi först julmiddag hos Jonas famo tillsammans med Lotta och Abbe. På kvällen hade vi kompisar hemma hos oss och dricka glögg och bara umgås. Det blev ändå ganska många, lite fler än vi tänkt oss, men det var bara skoj! Vi hade några roliga musiklekar, som jag extempore drog ur bakfickan och det blev nog väldigt roligt med sång och dans! Vi hade inte tänkt oss gå någonstans, men till sist ville vi ändå gå en sväng och titta hur mycket galna människor det stod i kön till La Fiesta och gå på en till något ställe dit vi rymdes. Riktigt bra rymdes vi dessutom i Rafaels Bistro och där fick jag dessutom se lite bekanta och hann catch-up en hel del om dittan och dattan.

Just nu har jag haft en hel del problem med kläder, då jag tycker ingenting passar och allt är gammal och använt. Fantasi finns inte och jag suckar redan då jag tittar in i mitt klädskåp. Typiska tjejproblem alltså med andra ord. Konstigt nog hittade jag ganska fort denna outfit och kände mig helt bekväm i den, så tur för Jonas då jag inte behövde dra ut hela klädskåpet och ligga på golvet och skrika och gråta över mina dåliga kläder, hihi. Men i dag märkte jag att de här byxorna, som såklart är mina favoritbyxor, har fått ett litet hål mellan benen! Gaaaaah, typiskt! Måste gå och se ifall Cubus fortfarande har av den här modellen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.