tisdag 13 december 2016

WEDDING DRESS

Wedding dresses types which will never go out of style...:
Jag har sedan sommaren haft ganska klart för mig hurdan klänning jag vill ha. Enligt olika kroppsformer, så tycker jag att min kropp passar bäst i beskrivningen X-kropp/tiimalasivartalo, för mina axlar är lika breda som höften, men midjan är tydlig. Så till den kroppsformen passar nästan vad som helst, vilket ju såklart gör det ganska enkelt med val av klänning. Jag vill ha en som visar min kropp, så jag har tänkt mig en mermaid-stils klänning med sweetheart neckline och figursydd som går ut lite överom knä.

Jag fick veta på min födelsedag att min pappas fru ska sy min klänning! Hon ska få hjälp av en professionell brudklännings sömmerska, men det är alltså hon som syr den. Hon vet hurdan jag ska ha och hon har redan en ganska klar bild på hur den ska bli. Måtten ska vi ta någon gång efter nyåret. JAIKS! Spännande och nervöst.

Här är lite bilder på sådan jag tänkt mig. Men det kan nog hända att jag ändå vill gå till en brudklänningsaffär och prova klänningar, bara för att få lite se hur de ser ut på mig.

Alluring Tulle Sweetheart Neckline Mermaid Wedding Dresses With Lace Appliques http://eweddingssecrets.com/how-to-plan-your-wedding-on-a-budget.html:

Elegant lace mermaid wedding dress,sexy sweetheart beading band wedding dress:

Open Back Strapless Sweetheart Neckline Mermaid Lace Wedding Dress:

Sweetheart Mermaid Wedding Dress:
bilder från pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.