torsdag 13 april 2017

VÅRSOLEN VÄRMER PÅ BALKONGEN


Jag älskar vårens färger och när solen lyser tidigt på morgonen och långt in till kvällen. Vi har redan suttit ute på vår balkong och njutit när solen lyst och värmt. Det har gått att sitta där utan ytterkläder och vi måste absolut komma ihåg att njuta mera av vår fina balkong!

Jag lackade naglarna i fin och fräsch grön färg, så här till påsken och våren. Jag skulle vilja ha pastellgult nagellack ännu, som skulle vara så fint och somrigt, speciellt när man är brun.


Jag längtar redan till så varma dagar att jag kan börja sola på balkongen. Det är så bra när vi har glasad balkong, så vi har bra vindskydd där. Men såklart kommer det snö och slask så här till påsken... Jag som gått och sagt redan i några veckor att vi har haft så fint väder och det känns som påsken och påskväder. Varför kan vi inte få varma och soliga dagar till påsken? Varför måste snön komma nu, kan den inte komma på julafton så som det hör till?

Mina narcisser börjar se ganska stora och döda uta redan, de vill lite börja hänga och torka, vilket inte är så underligt då jag är duktig på att ta livet av allt grönt. Jag tycker så mycket om grönväxter och att odla grejer hemma på balkongen, men jag är så duktig på att vattna för mycket och att glömma att vattna. Men alla kan ju inte vara duktiga på allt... 😏

Jag önskar er alla i varje fall en skön och fin påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.