måndag 29 maj 2017

DANSA MED GIRLSEN


Sjukt länge sedan jag senast varit på en flickkväll! Det blev en extempore utgång på lördagen med Nise och Nea till Kliffa & Klubi. När Nise ringde och frågade om jag vill ut och dansa, så kunde jag ju inte säga nej. När har jag senast varit och dansat med girlsen? Öhm, minns inte? Vi började kvällen hemma hos Nise och drack lite mimosas och vin och Nise bjöd på ostar och jordgubbar. Hon var också snäll och fixade min ögonsmink, så jag fick en riktigt tuff look. Nise och Nea hade dessutom råkat ta på sig nästan likadana skjortor och jag hade min granna röd/orange skjorta, så vi passade så bra ihop! Helt planerat alltså... 😏

Vi hamnade lite köa till klubben, men när vi sedan kom in så såg vi många bekanta, tog lite goda drinkar och så släppte vi loss på dansgolvet. Jag hade så sjukt roligt och att få riktigt dansa loss och skämma ut sig på dansgolvet är bland det roligaste jag vet! Att inte behöva tänka på att "se bra ut" eller att ifall någon jappe kollar på dig, utan vi var där bara för att ha skoj vi tre tillsammans. Så vi dansade chicken dance, plockade äppel och svamp, rörde runt i gröten, kastade boll och dribblade, haha. Jag skrattade och dansade så mycket att tiden bara flög iväg och mittiallt var det dags för sista dansen.

Flickkvällar behövs nog alltid nu och då, att få prata och skvallra med brudarna och sedan gå ut och dansa. Superstort tack till mina två bridesmaids för en rolig kväll! 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.