tisdag 9 maj 2017

VAD HAR VI FÅTT GJORT OCH VAD HAR VI KVAR?


Bröllopet närmar sig med stora steg och det finns ännu en hel del saker ogjorda, men vi måste också komma ihåg att tänka hur mycket vi redan fått gjort! Det som vi redan har klart är:

~ drickorna
~ blommorna
~ väska och underkläder till bröllopet
~ hindersprövning (är på gång... väntar att det kommer hem på posten)
~ bokat tid till frissa och lösögonfransarna

Det vi har kvar att göra:

~ träffa personen som gör vår kaka
~ kolla allt sista med cateringen
~ besöka Ikea och köpa lite dekorationer m.m
~ göra playlisten klar
~ hitta skor åt mig!
~ hitta kostym och skor åt Jonas + bestmännens fluga
~ träffa prästen
~ gravera ringarna
~ planera och fixa allt det sista med lokalen och hur allting ska gå till

Vi har fått svar av nästan alla gäster redan och som det ser ut så är nästan alla vi bjudit påväg på bröllopet. Det blir ganska stort bröllop sist och slutligen, ifall alla kommer! Vi hade ju tänkt att det ändå är flera som inte kan komma, men som det nu ser ut så är det endast frågan om 2-4 personer som kanske inte deltar. Så det blir nog kring 80 gäster iaf! Spännande och nervöst fortfarande, jag vet inte hur jag ska kunna sova den sista veckan när jag nu redan har fjärilar i magen när jag tänker på den dagen...! Snart får jag vara fru Grönqvist 💖


2 kommentarer:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.