lördag 17 juni 2017

SOMMAR OCH SOL VÄLKOMMEN


Oh, vad härligt jag har haft den här veckan när jag har kunnat sola sedan onsdagen! Äntligen har jag fått lite färg på kroppen, så att jag inte ser lika blek ut som klänningen på bröllopsdagen. Nu känns det nog som sommar!

Jag har bara luggit här på vår gård och solat, så jag har också träffat många grannar och lärt känna dem bättre. Vi har nog många härliga grannar här och supertrevliga som stannar och pratar med mig. Jag har också fått träffa en otroligt söt hundvalp och en lite äldre liten hund, som har kommit och hälsat på mig varje dag nu när jag luggit ute och solat. Jag har gosat med hundarna och så fick jag lite hundfeber, för valpen är en sådan ras jag gärna skulle ha. Mysigt att iaf ha sådana i granntrappan!

Sedan har jag en glädjenyhet att berätta! Mest gör den här nyheten mig glad, men vill ändå dela med mig min glädje! Jag klarade av att göra min första chin up utan gummiband i förrgår! Jag har övat och övat och jag försökte flera gånger, till sist tänkte jag att nej nu har jag nog inte gjort det rätt och så provade jag ännu en gång och så kom jag ända upp! Och jag klarade av det två eller tre gånger dessutom, med lite paus emellan såklart. Jag är SÅÅ stolt! Detta var mitt nyårslöfte och jag klarade det! Superbra fiilis nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.