fredag 18 augusti 2017

ATT TRÄNA PÅ SOMMAREN


Endast en gång under sommaren var jag på LadyLines utegympa, bodybalance. Det som jag alltid tänker att jag ska gå både på tisdagar och onsdagar på LadyLines gratis workouts, men nej, det bara inte blir av. En gång var jag där med Annukka och skönt var det, men det var redan i slutet på juli då de hade nästsista gången bodybalance.

Sedan har vår PT Milos börjat dra gratis uteträningar vid Huktis skola, varje tisdag kl. 18. Man ska anmäla sitt deltagande i facebook, för det får inte bli så mycket mer än 20 pers. Det har varit helt superroligt och bra träningar, lite liknande grejer som vi gör med honom på gymmet men lite nya grejer också. Det som gör det extra roligt är att vi är så många och man lär sig känna nya men också får träna med personer som man inte vanligtvis tränar med. Det har nog varit en bra succé!


Annars så har det nog inte blivit så bra tränat i sommar, för fast det skulle vara hur enkelt som helst att gå ut och springa, så har inte det heller blivit av så många gånger. Vi har inte heller ännu fått igång vårt tränande med pukefest gänget. Men det tråkigaste av allt är nog det att vi nu varit sjuka med Jonas den här veckan så vi har missat nu tre träningar redan med Milos, vilket harmar så otroligt mycket. Det började redan kännas så mycket bättre förra veckan när vi kom igång så bra och jag tränade fyra gånger förra veckan. Nu får jag vara otränad hela den här veckan, men hoppeligen är jag frisk till måndagen och kan träna då igen.

Det känns alltid så jobbigt att börja efter en paus... Känns att kroppen inte är lika stark och att man gått massor bakåt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.