söndag 29 oktober 2017

CYPERN - LIMASSOL DAG 3


Den tredje dagen spenderade vi i Limassols vattenpark, Fasouri. Dagsbiljetten dit kostade 30e, vilket var ganska värdefullt, men där fanns massor att göra och vi spenderade hela dagen där. Där fanns bland annat tarzan glide (bilden ovan och nedan) vilket var SUPERSKOJ! Sedan fanns där olika rutschkanor med donitsringar, black hole - rutschkanan där man åkte med en donits var helt klart den bästa. De hade vågor i en bassäng, flera olika ställen där man kunde balansera, klättra och hänga. Massvis med olika rutschkanor, fast det var nog bara pojkarna som vågade åka i de hårdaste och tuffaste banorna, jag och Annukka tittade på.



Där fanns solstolar där man kunde ligga och sola, några caféer och en restaurang som var öppen (då det inte längre var säsongstid).


Det råkade dessutom vara en jätte varm dag, så det var skönt att vara mycket i vattnet. Vi fick nog bra med sol den här dagen.


På kvällen åkte vi med buss till My mall - shoppingcentret och shoppade lite. Jag hittade något smått, för där fanns just mina favorit butiker som Bershka, Pull and Bear och Tally Weijl. Det fanns några andra bra butiker också, som jag inte varit i tidigare som hade fina kläder just i min smak.

Efter shoppingen och mat i shopping centret, så hoppade vi i bussen tillbaka till vårt område och gick igen på några drinkar till de bästa barerna nära oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.