onsdag 4 oktober 2017

NYA TRÄNINGSBYXOR


Jag köpte de här nya träningsbyxorna från H&M någon vecka sedan. Jag hittade också en träningsskjorta därifrån. Byxorna var endast 20 e och skjortan 10e, så tyckte det var billigt och bra. Sportbh'n kostar helt löjligt mycket tycker jag när billigaste är 15e, men de flesta är över 20e. Jag borde gå och titta på någon rea i en sportaffär, så jag skulle kunna köpa nya träningskläder.

Det som lite förvånade var att byxorna kunde jag köpa i storlek S. Oftast har jag brukat ha storlek M, för jag har breda höft och stor rumpa, men de här satt hur bra som helst! Många mina gamla träningskläder är redan slitna och har blivit lösa och sitter dåligt.

Nya träningskläder ger nog mera motivation åt mig! Det börjar vara tröttsamt att alltid ha på sig samma kläder, så att få lite nytt ger igen ny lust och energi. Jag blev också glad när jag såg hur mycket träningsbyxor de har fått till H&M, för nu fanns det verkligen mycket urval! Jag ska nog gå dit och köpa ett par till nästa gång jag går och shoppar. Men nya sportbh'n står nog först på listan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.