lördag 2 december 2017

HOMEWORKOUT DONE


I dag har jag tränat hemma, vilket kändes supertufft efter en helt för lång paus. Träna har jag nog gjort, men inte hemma för mig själv. Det är så enkelt att vara lat hemma och den här veckan hade vi endast en träning med vår PT, för han är bortrest resten av veckan.

Vi har inte heller tagit våra mått eller resultatbilder på en tid, men i dag ville jag försöka knäppa en bild på ryggen. Inte den bästa och tydligaste, men själv ser jag lite små ryggmuskler sticka fram. Hurra! Ryggen har varit och är fortfarande min värsta fiende när det kommer till träning och att få resultat. Men småningom börjar det hända förändring. Resultaten kommer ju också snabbare då när träningen är regelbunden och kosten hålls bra. Ärligt sagt så har vår kost varit lite på sämre sidan nu en lång tid. Det är alltid lika svårt på hösten och början av vintern, för lusten att äta mer och att bara krypa under filten på soffan är stor.

Nu har jag dessutom igen något att vänta framemot och försöker kämpa med både träning och kost till dess! Nämligen bröllopsresa nr 2! Jag vill inte att allt gott vi äter och dricker kring julen bli för synligt på kroppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.