måndag 18 december 2017

VINTER OCH JULETID


Jag tycker vi har redan haft många fina vinterdagar och jag tycker det är härligt att vi fått snö flera gånger! Jag hoppas verkligen på en vit jul i år. Det känns mera som vinter när vi har lite snö än då när det bara är mörkt ute.

Igår fick vi de flesta julklappar köpta i Jumbo och den här veckan ska vi handla och fixa det sista inför julen. Också i skolan får vi börja packa hem våra julpyssel och skolböcker vi inte längre jobbar i. Igår köpte vi också en liten julgran (av plast..) och nu känns det mera som jul här hemma när vi har en liten gran som lyser. Jag ska ta lite foton någon dag på julpynten vi har här hemma.

Julen kommer och går alltid lika fort, så i år ska jag verkligen försöka njuta av varje lilla sak och försöka att inte låta julstressen smitta. Det var nog ganska häftigt i Jumbo igår...

Bara fyra arbetsdagar kvar...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.