fredag 9 februari 2018

WINTER & COLD - BYE BYE!


Fast jag är mera sommarmänniska så gillar jag nog vintern också. Den känns nog för mörk och lång, men då vi har snö på marken och fina soliga dagar då gillar jag vintern mycket! Åka pulka, gå på vinterpromenader (höra snön knarra under skorna), åka skridskor och bygga snögubbar är nog helt skoj. Fast jag är ganska dålig på att vara ute och göra de här sakerna just då som vädret är bra. Vi har haft så mycket program alla veckoslut och på vardagarna blir det så fort mörkt, så vi har inte haft ork eller lust för så mycket efter jobbet. Dessutom har vi haft ett tydligt schema hela januari, vilket betyder att vi inte har haft så mycket ledigt på vardagskvällarna.

Vår vardag har rullat på ganska lika hela januari, tråkigt som det låter (och känns ibland) så är det helt skönt också med rutiner. Vi har haft klara träningsrutiner, så vi har inte behövt fundera så mycket på den delen. Men nu känner jag att det kommer att bli superskönt att åka på semester två veckor och glömma alla rutiner och tidtabeller och bara njuta och slappna av!

Vi har förtjänat detta! Honeymoon nr. 2 där vi får njuta, vara kära och bara ge närhet och kärlek åt varandra och glömma all stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.