måndag 16 april 2018

WORKOUTS @THEHILDEBRANDS


Mars gick fort och jag har svårt att hänga med att vi redan är halvvägs i april. Känns som att i mars har jag inte gjort så mycket annat än träna! The Hildebrands gymmet har verkligen kickat igång och jag har varit där minst tre gånger i veckan, men jag tror det nog blev en eller två veckor som jag var där fem dagar i veckan och tränade. Så det har lite blivit rutin att jag är ungefär fyra gånger i veckan och tränar där.

Vi har fortfarande våra PT timmar med Milos, två dagar i veckan, och nu när han har ett större gym där han kan dra gruppträningar så går jag också på fitcamp. Veckan går fort och smidigt då vi tränar måndag, tisdag, ofta onsdagar, torsdagar och ibland fredag morgon eller fredag kväll. Det är redan en livsstil att gå och träna där, så förra veckan då de var på resa så kändes det lite konstigt att inte ha träningar. Dessutom kände jag mig genast tröttare och slöare efter arbetsdagarna, då jag inte hade några planer till kvällen.

Ikväll ska jag igen på fitcamp och det är nog ett toppen sätt att starta veckans träning! Jag rekommenderar varmt att alla kommer och provar på fitcamp (första gången är gratis!). Gå och anmäla dig här: https://www.thehildebrands.net/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.