onsdag 27 juni 2012

ETT BERG MED KLÄDER

Fick mamma övertalad igår kväll att NU ska vi städa hennes klädskåp! Oj, vilket misstag jag gjorde. Klockan var ju redan typ sju på kvällen och gissa när vi var färdiga? Typ 10-tiden. Och då gick vi inte ens igenom hennes byrån med alla skjortor. Suck!

Men fyndade i alla fall lite och det gjorde min syster också! Nicke fick till och med lite arbetscolleger! Sedan donerar vi också en fullproppad kass till min granne med kläder av mig och mamsen min.

Dock fanns det ju ännu ett berg kvar av kläder som ingen av oss ville ha, så dem donerade vi till U-länderna. Snälla som vi är! Och en hel del blev det också! Fem fullproppade plastpåsar med vikt typ 25 kg!

Nu var det gjort åtminstone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.