tisdag 19 juni 2012

UNDERBAR KÄNSLA

Jag har just sprungit 8,4 km och det är troligen första gången någonsin i mitt liv som jag har sprungit så långt! Helt otroligt! Känns superbra och jag kan ännu säga att hela vägen var nog inte rak, utan en hel del uppförbackar fanns där. Dessutom hade jag ännu lite sjuka ben från söndagens springlänk, så helt otroligt bra gjort tycker jag!

Tror lite att det beror på ens egen attityd och vilja, hur mycket man orkar och inte orkar. För jag har aldrig tänkt att jag skulle orka springa 8 km sådär bara, men nu hade jag bara bestämt mig att jag springer inte hem före det visar 8 km på stegmätaren! Så det gäller bara att tänka positivt och bestämmer man sig för något så ska man göra det! YOU CAN DO IT!

2 kommentarer:

  1. Fick en SUPER ide!! Tänk om vi sku delta i Vasa maraton 1.9.2012? Nog e vi ju då i vasa redan? Alternativen e maraton, halvmaraton och "kuntokymppi 10,5 km". De kostar 30€ för halvmaraton. Kolla hemsidan. :) De här sku vara någonting att satsa på tycker jag. Ett mål som man kan träna till nu i sommar. :)
    http://www.vaasanvasama.fi/fin/Maraton.6.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahha :D nå låter nog helt som en bra idé, men vafö ska de kosta?? :D borde ju vara gratis ti få springa??? :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.