onsdag 4 juli 2012

HALLOO

Hallo, wie geht es dir?

Håller på att öva lite tyska nu när Nickes tyska släkt är här på besök. Vi har också lite planer inför nästa sommar med Nicke, vilket också skulle kräva lite kunskaper i tyska! Försöker också lära Alli lite tyska, när hon ska komma hit och leka med en liten kille från tyskland. Förra sommaren hade de lite svårt att förstå varandra när han talade tyska och hon talade turvis finska och svenska!

Vill inte stressa er, men tänk att halva sommaren är redan förbi! Och dagarna går så evigt snabbt när vi hela tiden har något att göra! Har massor med planer nu i juli, så det kommer att gå otroligt snabbt! Jag är inte alls redo för hösten ännu! Känns att jag inte ännu heller fått vara med mina vänner här tillräckligt och göra allt jag vill göra här på sommaren! Försöker ta det bästa ut ur allt just nu, för sedan blir det mörka och tråkiga hösten i Vasa, då jag inte ser mina vänner och min familj igen på en tid. Gäller att samla krafter nu inför långa vintern!

2 kommentarer:

  1. Men de e nog TUR att du har oss i Vasa! ;) By the way, gymbiljetter ska skaffas direkt som skolan börjar!

    SvaraRadera
  2. Nå juu :) men sku ändå vilja ha typ en - två månader längre sommar :D jeps jeps bara vi har föreningsmässa o går me i kav/åamotion :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.