torsdag 26 juli 2012

MY DAY IN PICTURES






Har varit och hälsat på min far i dag och på de små monstren. Fick också prova fånga dem på bild med min nya kamera. Vissa helt lyckade, men de var inte så bra modeller när de varje gång jag gick närmare och ner och sitta så kom de och pussas. Vid ett skede hade jag Retu (lilla svarta) på ryggen när jag låg och försökte fota andra chihun. Och så attackerade han mig med en massa våta pussar, då Xanté såklart blev svartsjuk och skulle med och pussas. Så blev för det mesta bara våt av allas pussar. Men ni ser i alla fall lite hur de monstren ser ut.

Riktigt skön dag blev det ju. Gott med lite grillbiffar som pappa fixade. Nu ska vi käka lite chicken ceasar sallad och kolla på film. Känns som vi bara äter hela tiden? Snart ser man ut så också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.