onsdag 11 juli 2012

VIPS OCH SÅ VAR ONSDAGEN NÄSTAN FÖRBI!

- Jobb
- Kardrag (Nickes lande)
- Laxsoppa, kaffe och kaka
- En snabb sväng hos syrran
- Slö på soffan där
- Upp till stan (butiken)
- Hem (om jag kan kalla det hem när jag knappt hinner vara där.. här?)
- Bastu
- Mat
- Film

Japp, där var min onsdag! Känns att jag inte hunnit med något och ändå är dagen förbi. Ska nu just till bastun och sedan äta lite smått och gott med Nicke (bl.a. smaka på nya marabou chokladen!) och se på... 

Wait for it.... 

HARRY POTTER trean!
Hahaa vi har börjat se på Harry Potter filmerna med Nicke från början och vi har nu kommit till trean. Känns ganska så trögt med de här första filmerna när jag har sett dem massor av gånger och minns allt, men måste göra det rätt!

P.S. Varför väntar jag nervöst på lördagen, när ingendera av paren som ska gifta sig är det? Jag spänner mig för deras skull! (Btw, ska berätta på söndagen hur det går att vara på två bröllop på samma dag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.