tisdag 17 juli 2012

SPRINGA ELLER INTE SPRINGA?

Efter en två veckors motionpaus kom jag igång igen! Sprang 7km med Nicke och nu känns det bra! Lite tungt var det efter en så lång paus, men har bara inte haft tid att motionera! Förstår inte hur alla hinner flera gånger i veckan motionera, när jag jobbar och träffar familj/vänner så ofta som jag kan! Har bara inte tid på sommaren att motionera, för jag vill använda min tid till att göra saker man endast kan göra på sommaren! Och prioriterar verkligen mina vänner nu mera än motion! På vintern hinner jag ju igen hur bra som helst med motion!

Tror inte heller att jag hinner denna vecka med någon annan motion, för att i dag jobbar jag till 21 och resten av veckan har jag program. IGEN! Alla dagar fyllda med något roligt!

2 kommentarer:

  1. Nog hinner man :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hinner int alls :D träffar hela tiden nån eller så har vi någå annat planerat :D ei kyl millään! sen på hösten igen :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.