tisdag 24 juli 2012

SÅDANT VÄDER SÅDANT HUMÖR

Trött och slut. Har jätte sjuk axel och det har bara värkt hela dagen. Har så spända axlar att undrar inte alls att det börjar värka och stråla mot huvudet. Har försökt bara vila efter jobbet och låg en ganska lång stund på spikmattan. Konstigt nog så kände jag knappt av några spikar på min rygg, haha!


Har också lite sjuka armmuskler från gårdagens träning. Fast det är bara skönt att vara lite sjuk i kroppen efter träning! Fitness pilates var också en riktigt roligt upplevelse och ganska liknande som jag har gjort hemma. På onsdag blir det troligen gym igen med Nise och den gången ska vi på Hot yoga!

P.S. Nicke åkte iväg med lite vänner på en fiskeresa och kommer hem i morgon först, så jag är ensam i natt och såklart just i dag då jag inte hade något extra planerat! (var meningen att jag skulle till stan och handla gåva åt N, men har för sjuk axel att lusten försvann) Får bara ta det lugnt för mig själv och vila upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.