torsdag 2 augusti 2012

BONDE FLICKA


 Har lite bonde outfit i dag. Fast har ju inte heller gjort något extra i dag eller visat mig för så mycket folk, så kanske det är helt okej att vara lite bonde klädd då.

I morgon ska det bli en lång och rolig dag, för i morgon åker vi till Puuhamaa tillsammans med syrrans familj! Hur kul är inte det? Att få vara ett barn igen och leka och simma en hel dag! Såklart behöver jag inte skämmas så mycket för vi har ju Alli där, så "jag leker ju med henne". Nicke kommer säkert att vara överlycklig när han kommer dit. Hans inre barn (som inte finns så djupt inne) älskar att leka och spela.

"Puuhamaa on paras paikka. Puuhamaa on iloinen! Puuhamaassa vietät vaikka, koko päivän kesäisen! Sellainen on Puuhamaa!" (Borde jag bli orolig när jag kom just ihåg hela den här ramsan utantill?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.