onsdag 8 augusti 2012

LAKRITS FRÅN HIMLEN

Älskar Brunbergs lakrits! Bästa som finns! Vi var en sväng till gamla stan igår och där köpte jag en påse åt mig. Tänker nog spara lite så Nicke får och kanske så jag kan ta med dem till Hesa när vi åker dit på lördag. Vi ska festa lite med Kiira och hennes fästman. Roligt!
I dag har vi varit och rida lite (t.o.m. jag satt på en häst!). Vi var också en sväng till Zentra igen. Där spelade vi zwister och nu är jag ganska så sjuk i kroppen! Bra träning är det!
Snart blir det bastu och sedan igen filmkväll. Troligen också sista filmkvällen vi har denna vecka. Får spela mera Alias istället! Igår hade vi superroligt när vi spelade Alias! Ett roligt spel verkligen! Hittills ett bra läger! Trivs jätte bra som ledare!

1 kommentar:

  1. Anonym12:55

    www.lakritshandel.se på Folkungagatan 112/södermalm har några Brunbergs i sortimente bl a den på bilden. Lasse

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.