måndag 27 augusti 2012

KRÄFTSKIVAN PÅ LÖRDAG




















Hade en superrolig kräftskiva på lördagen! Vi åt supergoda kräftor och räkor, drack gott och sjöng snaps desto bättre! De flesta bilderna är tyvärr inte ändå visbara, vi flickor är så duktiga på att göra miner och skämma ut oss på bilder, så kan inte bjuda på dem här. Vi får skratta åt dem bara vi istället!

Kvällen var åtminstone väldigt lyckad! Bästa kräftskivan hittills! Jätte mysigt i lusthuset och med alla dekorationer, ljus och kräfthattar! Ett fint sätt att fira tillsammans med mina vänner mitt sista veckoslut i Borgå denna sommar. Blir en tid tills vi ses igen. Buu, onsdag åker vi mot Vasa igen. Hur ska jag klara mig utan mina älskade flickor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.