söndag 14 februari 2016

PEARL BLONDE



Jag är SÅ nöjd med min nya hårfärg! Jag ville ha något helt nytt, så den här gången sa jag i frissan att jag vill ha riktigt pärlblont och det var första gången jag färgade hela håret i frissan (brukar lägga endast slingor). Hon lade även en grå-rosa toning i, som tog bort all gulhet och det blev sååååå bra! Lite skiftar det rosa ibland och jag är helt kär i det! Köpte i dag en hårmask, som ska framhäva det där pärl- och rosafärgen i mitt hår. Jonas är också helt kär i min nya look. Det är jätte ljust och olika alltid beroende på ljuset. Ibland ser det riktigt vitt ut och ibland skiftar det lite rosa.

Nu är jag nog så blond jag bara kan bli! And I love it! I skolan tyckte eleverna att jag såg ut som Elsa från Frozen, haha! Jag har nog fått mycket blickar av eleverna den här veckan. Kul att förvandlas till en Disney-prinsessa på en dag, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.