onsdag 1 juni 2016

VÅRFEST


Ikväll har vi vårfest i skolan! Sång, program och lekar ute på skolgården. Tur att vi fick så här fint väder när vi har vårfesten utomhus! Det känns nog fortfarande lite overkligt att jag inte kommer att ha dessa härliga elever mera... Hoppeligen ses vi igen och att de har ett gott minne om mig, för det har jag om dem! Det blir dags för nya äventyr för mig och det väntar jag nog också framemot. Kommer att jobba ett år i Kvaba, så vem vet var någonstans jag befinner mig efter det.

Jag ser mycket framemot vår resa, mitt långa sommarlov och flytten. Det blir första gången på ungefär 10 år som jag är så här länge ledig på sommaren. Men i sommar händer det mycket, då vi först är på resa två veckor, kommer hem till bröllop, flyttar och sedan har vi iaf inbokat Pipefest ett veckoslut i juli. Så får se vad annat vi hittar på i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.