fredag 4 juli 2014

FRÅN STADIUM



Detta köpte jag från Stadium igår för under 50-lappen! En varm långärmad som är bra att ha då när jag är ute och springer på hösten och våren, då det fortfarande är svalt. Sedan två par långa springbyxor/träningsbyxor för jag behöver verkligen flera en endast ett par! Har endast haft ett par långa och ett par halvlånga, men nu har jag då tre långbyxor som jag kan ha på gymmet eller när jag är ute och springer då det är svalare! Härligt också att ha några lite speciellare och inte bara tråkiga svarta, som jag redan har från tidigare.

Jag är mycket nöjd, plus att jag hade "gett lov" åt mig själv att köpa träningskläder jag behöver, fast jag borde spara pengar. Men när det är bra rea så måste man ju utnyttja det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.