onsdag 30 juli 2014

MIN LEDIGA DAG

Hann med ganska mycket på min lediga dag. Var en sväng till stan, lekte med Alli och Melli en stund när syrran var och handlade, åkte ner till Lottas föräldrar och spenderade hela dagen där. Vi var och simmade och annars bara slöade hemma hos dem. På kvällen körde jag via daddy och hälsade på dem. Konstigt tyst och lugnt att komma hem till dem när inte Xanté var där och hälsade på. Han är nog så saknad och det märks jätte tydligt att en viktig figur saknas. Fick ändå träffa nyaste djuret som flyttat in dit,  någon sorts ekorre? Hih, söt och liten figur.

Senare under kvällen hann jag ännu träffa födelsedagsbarnet och gratta honom. Så jag hann träffa många och fast jag sist och slutligen inte gjorde så mycket så hade jag en jätte skön ledig dag.

Ready to work again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.