lördag 26 juli 2014

WATCHING THE SUNSET

Jag jobbar mycket och lite jobbigt är det att hamna jobba i över 30 grader, när jag vet att vännerna kan sola, simma och åka båt, men har nog roligt på jobbet.

Ikväll kom jag ner till Vålax och vi tog ett kvällsdopp med Lotta och såg på solnedgången. Havet var härligt varmt och solen var stor och röd. Härlig sommarkväll! Skönt att sitta vid stranden och njuta av livet med bra sällskap.

Jag hamnar på jobb i morgon igen, men blir nog övernatten hos syrran ändå. Hinner nog simma och njuta en stund före jobbet i morgon. Tungt blir det säkert och på måndag kväll är jag säkert trött när det är min åttonde arbetsdag, men tur tycker jag om mitt jobb! Hinner ta det lugnt sen i höst igen och jag vet nu redan att jag kommer att sakna det här jobbet.

Hoppas ni har haft ett skönt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.