fredag 25 juli 2014

PICTURE BOMB FROM LAST NIGHT











Extempore kvällar brukar sluta ganska bra och jag hade nog ganska roligt igårkväll! Träffade Prillan och vi gick till Johans och lyssna på live jazzmusik och äta tre rätters middag. Lite vin med maten såklart. Ah, maten där är sååååå god! Mums mums mums!

Efter att Prillan måste gå hem fortsatte jag kvällen med mina arbetskompisar och den kvällen slutade sedan på Valters och Hovi. Det blev en lite längre kväll än vad jag hade planerat, lite trött är jag i dag men när man har roligt så har man inte tid att titta på klockan.

I dag har vi varit med min syster och flickorna och se på nya muminparken som öppnade i dag. Fick lite gratis bulle, saft och glass och så hade de lite live musik där. Roligt när det händer något åt barnen i lilla Borgå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.