torsdag 3 juli 2014

HARD WORKER

Igår jobbade jag lång dag, det blev 10 och en halv timme på jobbet så ni kan gissa hur trötta ben jag hade på kvällen efter att ha gått och stått så länge. I dag kom jag en timme för tidigt på jobb. Japp, vad är det för fel på mig när jag inte kan hållas borta från jobbet? Brukar också fastna med munnen här efter att jag slutat, så ibland har jag chillat här ännu två timmar efter att jag slutat! Ibland kommer jag dessutom hit och chilla på mina lediga dagar! Dags att skaffa mig ett liv ytterom jobbet kanske? Haha!

Jag tycker massor om mitt jobb och mina arbetskamrater men jag borde nog lära mig att njuta av ledighet också och inte jobba ihjäl mig. Behöver säkert pakkoloma snart! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.