lördag 28 mars 2015

100 DAYS





Igår firade vi 100 dagar tillsammans med Jonas. Inte kanske så vanligt att fira 100 dagar tillsammans, men vi tyckte att vi skulle fira det lite extra. Jag hade köpt skumppa och jordgubbar som jag doppade i choklad. Jonas hämtade blommor och ett härligt Thomas Sabo hänge åt mig till mitt Thomas Sabo armband jag fått av honom. Vi tänkte att vi skippar finmiddag och lagar istället hemgjorda hamburgare med batatfranskisar och det blev nog så otroligt gott! Vi äter nog så god mat här hemma hela tiden när Jonas gör så sjukt bra mat och jag har också bjudit på mina specialiteter.

Sedan drack vi skumppa och åt jordgubbar doppade i choklad och hade mysigt i soffan. Helt perfekt fredag om ni frågar  mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.