söndag 22 mars 2015

VÄRSTA HUVUDVÄRKEN I MITT LIV!

Har haft en ganska tung vecka. Tror jag har allergi eller reagerar mot något så har varit riktigt trött och slut och kliat i ögon, näsan täppt och halsen sträv. Dagisveckan gick ändå riktigt bra.

Igår var jag första gången på mitt café jobb. Fick nog genast vara med om en värsta rusning och vi hade kö till dörren i någon timme! Otroligt mycket folk tycker om det där caféet märker jag. Fick kämpa på första dagen, visste ju inte riktigt hur allt fungerar men det var bara att lära sig snabbt. Men efter någon timme fick jag den värsta huvudvärket jag haft i mitt liv. Trodde jag skulle dö där! Kunde inte göra snabba rörelser utan att det svartnade i ögonen och om jag ens lite böjde mig ner svartnade det också. Trodde ju att jag skulle svimma där.

Jag vet inte hur jag fick kämpat hela min tur till slut, tycker jag är värd en guldmedalj för mitt kämpande. Täcktes inte klaga första dagen och be om att få gå hem tidigare, så jag kämpade och hade zombie-mode på. Genast jag gick ut från jobbet brast jag i tårar och påvägen hem i bilen kämpade jag ännu att jag skulle orka hem så jag äntligen fick lägga mig ner på soffan. Jag bara grät och Jonas gav mig värkmedicin. Jag visste inte skulle jag spy eller skjuta mig för hade så illa att vara att jag visste inte hur jag kunde leva. Som tur började värkmedicinen hjälpa och jag fick sovit lite. Det är nog bland det värsta jag varit med om i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.