måndag 2 mars 2015

YOOGAIA ONLINE

bild lånad från google

Jag har fått en ny Buzzador kampanj och den här är helt annorlunda än alla jag tidigare varit med i. Jag får registrera mig gratis en månad på yoogaia's hemsida på live yoga lektioner. Där finns alltså olika yogatimmar, pilates, core och olika strech och relaxing övningar. Jag registrerade mig i dag och tror jag ska försöka hinna med på en live lektion i morgon. Man ska alltså boka sig in på en timme, man kan dessutom få live coaching via webcamen. Men ifall man har svårt att hinna med livetimmar så kan man också kolla i efterhand lite olika timmar.

Jag kan ännu inte säga vad jag tycker om det här, men jag kan säga att ni får själv ta reda på! För jag får ge er chansen att prova på det här i 14 dagar gratis! Gå in på yoogai's hemsida (klicka där på rosa texten så kommer ni direkt dit) och registrera er där och sedan ska ni lägga in den här koden: YOOGAIATRIAL2015 så får ni prova det här gratis i 14 dagar. Perfekt för alla som inte har tid eller möjlighet att gå någonstans på olika jumppan, för det här gör du lätt hemma och du behöver inte mycket tid. Där finns allt från korta och effektiva träningar, till längre och mer avslappnande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.