torsdag 19 mars 2015

TIME TO GET FIT

Beautiful health | via Tumblr
Har helt glömt att berätta men har skaffat medlemskap på ett gym och nu börjar träningen på allvar igen! Vi började förra veckan med Lotta och gick då tre gånger till gymmet och den här veckan har vi som plan att försöka hinna med fyra gånger. Tredje gången blir ikväll. Vi har tänkt att vi strävar att gå 2-4 gånger i veckan till gymmet och så lite powerwalks och yoga och annat till.

Nu har jag igen motivation och jag är så ivrig över att gå till gymmet! Det är så roligt att gå till ett nytt gym och dessutom att ha Lotta som träningskompis! Det är mycket roligare att gå tillsammans och vi pushar varandra så bra. Kroppen har blivit i så dåligt skick när jag inte har haft tid eller möjlighet att träna regelbundet, så det känns som om jag får börja om helt från början igen. Borde också börja springa mera nu för jag ska vara med i Color run iår! Jeejee!

gym fitness workout
bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.