lördag 14 mars 2015

FLOWERS FROM MY MAN



Gick ut och gå på en powerwalk med Lotta i solskenet på morgonen. När jag sedan kom hem hade Jonas varit och köpt blommor åt mig. Åh, vad söt han är! Han köpte dessutom av mina favoritblommor och härliga färger! Det gjorde verkligen min dag. Kan inte sluta le när jag ser på dem, de piggar upp hela lägenheten.

Älskar att vara så här lycklig!

I dag har vi haft Kiira med flickorna på besök och så har vi vårstädat. Nu lagar vi mat, ikväll ska vi äta grönsaksbiffar med sallad. Och så ska vi köra ner till Isnäs och spendera kvällen med hans familj. Igår kväll var vi nämligen hemma hos min mamma och äta pizza och fira fredag. Såååå skönt med veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.