måndag 29 maj 2017

BLINK BLINK


I dag har jag varit och fixat mina ögonfransar. Jag ville göra dem nu i god tid, för att få se ifall de är just sådana jag vill ha till bröllopet och så går jag ännu samma vecka som bröllopet är och fixar dem. Det blir precis fyra veckor tills jag ska nästa gång igen.

Jag var igen i Trend Studio och jag måste nog säga att jag var supernöjd med servicen och slutresultatet! Den här gången gick tiden ganska fort, för jag hade det så skönt och bra att jag slumrade till flera gånger. Hon berättade också lite hur hon gjorde och vilka längder hon lade åt mig, vilket jag tycker var bra då jag inte vet så mycket om lösögonfransar. Dessutom har de rea på nya lösögonfransar, så jag fick dem 20e billigare!


Jonas är också nöjd, för han ville inte att jag skulle laga jätte långa och täta som ser väldigt fake ut. Han gillar mer naturligt, så han tyckte också de här blev superbra. Det kommer att vara så skönt nu att inte behöva sminka ögonen och se fräsch och fin ut varje dag. Fast jag började nog också gilla nu igen att vara utan smink då jag fått lite färg i ansiktet och jag tycker det ser bäst ut när man är brun och utan smink, men fina fransar gör nog så mycket till utseendet!

Men det kommer nog att vara ovant att ha lösögonfransar nu igen, för man måste nog vara lite försiktig och inte gnida sig i ögonen så mycket. Men förra sommaren hade jag första gången lösögonfransar och jag blev nog ganska snabbt van. Första dagarna är man mest ovan, men man blir van och sedan tänker man inte ens så mycket på dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.