måndag 8 maj 2017

FÖRSTA GÅNGEN KJOL OCH BARA BEN


Jag tycker det är dags att börja gå med sommarkläder, vädret får bara hänga med! På söndagen hade jag första gången kjol och bara ben med en croptop. Okej, det var kalas inomhus, men ändå. Nu tycker jag att jag kan börja gå med mina sommarkläder, för huxflux så har sommaren gått och har hälften av mina fina sommarkläder orörda i skåpet. 


Nu har det också blivit dags att börja jobba på sommarbrännan. Vi har som tur sol på balkongen och det går superbra att sola där redan, för det blåser inte in på balkongen utan solen lyser rakt där och fast jag öppnar glasen så kommer inte vinden in på balkongen. Perfekt med andra ord. Har redan solat några gånger och fått njuta av det när solen bränner mot huden. Att sola är ett bra sätt för mig att slappna av och det behöver jag nu när jag har endast fyra veckor jobb kvar. Det är så mycket som ska göras och som händer ännu under de här fyra veckorna, och så har jag alla tankar om bröllopet som tvinnar i huvudet, så jag går lite på övervarv.


Jag skulle så gärna vilja förnya mitt klädskåp, men som jag redan skrivit om renoveringar här hemma, så får allt sådant som kostar vänta just nu. Vi räknade lite om vår budget till bröllopet och det finns nog en risk att det stiger med några tusen...! Jag bara inte förstår hur det kan gå så otroligt mycket pengar åt till bröllop... Så ja, nya kläder och renoveringar här hemma får nog vänta tills efter bröllopet. Jag som har så dåligt tålamod med allting...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.