torsdag 26 november 2015

KRYBÄTYTÖT FOREVER IN MY HEART


Åh, tänk att det är ett år sedan jag firade min födelsedag på kryssning med de här härliga tjejerna! Krybätytöt <3 Det var helt otroligt att få fira min födelsedag med alla mina bästa brudar! En oförglömlig födelsedag.

Det här året blev det lite lugnare firande kring min riktiga dag, men kryssning blir det i år ändå! Kryssningen blir bara lite senare det här året än förra året, då vi åkte på kryssning då jag hade födelsedag. Om en vecka åker vi på kryssning och med ett lite annorlunda gäng. Två hyttar är vi den här gången också, men den här gånger har vi lite killar med oss och tyvärr bara två av tjejerna ovanifrån är med. Men en till toppen brud ska med och roliga killar också! Firar min födelsedag med Jonas detta år <3

Jag väntar så mycket på kryssningen och det ska bli roligt att åka med ett nytt gäng. Buffén väntar jag nog mest på, hahah! Jag tror det kommer att bli toppen! Fast lite skillnad från förra året.. Åh, gamla goda tider. Det är otroligt hur ett sånhänt brudgäng kan ha så roligt tillsammans och vi fick nog vara med om en och annan sak på den kryssningen...

2 kommentarer:

  1. Pärre21:35

    Huhhu mikä krybä! :D

    SvaraRadera
  2. Anonym23:06

    <3 vilken resa! :D hoppas du får en huippu kryssning i år igen ;) -märsky

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.