torsdag 5 november 2015

TAPAS AND WINE


Förra veckans fredag ville vi lyxa till det lite med Jonas, så vi handlade lite olika tapas ingredienser och drack ett glas rött. Skönt att mysa på soffan och se på film och ha lite smått och gott plock till. Tapas kan man variera så mycket, men den här gången var vi nog hungriga i matbutiken så det blev en hel del. Vi åt oss nog helt mätta på det här och det blev mycket över också. Tapas behöver ju inte vara så mycket, utan lite smått tuggbart.

Jag har börjat tycka mera om veckoslut nu när jag jobbar igen måndag till fredag och jag uppskattar verkligen det här att få ha ledigt tillsammans med Jonas. Sommaren var på det sättet tråkig när vi hade helt olika arbetstider. Tidigare har jag trott att jag tröttnar på måndag till fredag jobb, men tycker nog att det är skönt och veckorna går så otroligt fort! Snart är det jul!

I morgon har vi härliga fredagen här igen och roligt program i morgon kväll då vi ska fira Nises födelsedag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.