fredag 23 september 2016

BILDER

En gammal bild från den dagen då vi hade fotografering i skolan. Har inte ännu sett bilderna, men har på känn att jag igen "lyckades" väldigt bra på fotot, haha. Skolfotografering är inte riktigt min grej. Mina ögon brukar vara halvt stängda så att jag ser trött ut och ibland ser mitt leende så otroligt fejk ut. Fake it 'til you make it... Hmm...

Fick skjortan av mamma. En guess-skjorta, vau. Haha, jag är inte så märkestjej men måste säga att den här guess-skjortan kändes otrooooligt mjuk och skön. Hoppas den hålls så efter tvätten också. Får se ifall kvaliteten är något annat än vad "vanliga" och billigare kläder har.
Köpte tröja med läderarmar från New Yorker förra veckoslutet! Love it! Hittade en massa annat också som plånboken inte gillade. Såklart då när jag inte borde shoppa så hittar jag massor..! Men det var nog på tiden att köpa nya tröjor. 
Halsduken köpte jag också från New Yorker! En färg som jag annars inte alls har i mitt klädskåp men tyckte halsduken var så höstfin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.