tisdag 14 april 2015

COUNTDOWN STARTS!

Fitspo
Nu börjar det igen - det eviga jomande om att få en beachbody till sommaren. Men fast det kanske låter som något onödigt och pipigt pirrande i någons öron, så för mig betyder det bara att motivationen stiger ju närmare sommaren vi kommer.

Jag vill ha min beachbody före sommaren. För om 28 dagar åker vi med Jonas till franska rivieran! Nämligen till Nizza, för ett längre veckoslut. Närmare sagt fyra dagar. Fast vi är kort tid där så tänker jag nog dra på mig en bikini och simma och sola där. Eller hoppas på sådan värme!

Så nu när man annars också kan lite börja lätta på klädseln, gömma undan tjockaste tröjor och börja använda vårkläder, så märker jag igen i hur dåligt skick jag blivit. Så jag ska fortsätta träna hårt och försöka äta hälsosamt, så jag skulle känna mig lite bättre i min kropp igen.

Fast nu har det varit svårt när vi har haft sötsaker hemma hela tiden... Gissa vem som går och äter choko varje dag? Men som tur har vi sett till att träna ordentligt med Lotta och att det blir minst tre gånger i veckan gym. Jag har också nu börjar springa igen så kanske med kombinerad konditionsträning och muskelträning så får jag resultat fort! Har iaf märkt att jag blivit starkare och orkar bättre.

Behöver lite mera motivation och en starkare vilja så jag kan motstå från alla godsaker och stora mängder socker. Så här kommer lite motivationsbilder:


Just do it 💪

☀️
add a caption

Untitled

😻😻😻👌🏼🙏🏼🍓

Caprese Zucchini Salad with Ali Maffucci of Inspiralized
bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.