fredag 17 april 2015

SMÅNINGOM FÖRBÄTTRAS RESULTATEN


Jag var på massage igår efter jobbet och jag var nog så i behov av det! Hon hittade precis alla sjuka knölar och det kändes som om jag var en ny människa efteråt. På kvällen drack jag säkert 2 liter vatten och kände helt hur kroppen renades. I dag har jag också druckit massor med vatten, så tror att massagen verkligen fick igång allt i min kropp. Och det behövdes!

I dag på gymmet orkade jag också springa mycket bättre, så visst blir det lättare hela tiden. Jag sprang igen 5 km och förbättra min tid med två minuter! Det gick mycket bättre, fötterna och penikat blev inte lika sjuka och jag orkade springa mycket hårdare de sista fem minuterna. Härlig känsla efteråt!

Jag blir så glad och motiverad då jag börjar se resultat. Kanske inte så tydligt utseendemässigt ännu, men kroppen mår bättre och att jag verkligen orkar springa bättre känns ju superbra! Härligt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.