söndag 26 april 2015

COLOR OBSTACLE RUSH




Igår deltog jag i color obstacle rush, alltså colorrun. På finska väriestejuoksu. Iden var att springa 5km och på vägen fanns olika hinder och människor som sprutade mjölfärg på oss. Där fanns många hinder där man skulle klättra med hjälp av rep eller utan och så rutscha ner igen. Rutten hade också några uppförbackar, så det blev lite backeträning också.

Jag tycker det var sjukt kul! Vi sprang i passlig takt och pulsen steg verkligen vid de olika hindren. Tur behövde man inte heller köa vid de olika hindren, utan det gick smidigt framåt. Bra musik och alla hade bra fiilis, så det var nog jätte roligt evenemang! Funderade redan förra året ifall jag borde delta, men det blev inte av, som tur frågade Kiira ifall jag vill delta med dem så fick jag vara med om det i år!


Det här var nog en toppen grej att vara med om!

På kvällen firade vi hemma hos Kiira med supergod hälsosam mat och lite skumppa och vin till. Vi hade kokt sparris, Hollandaise sås, lite stekt höna, salla med fetaost, spenat och fettuchinipasta och en annan sallad med getost, rödlök, nötter, sallad, tomat och gurka. Ännu till hade vi batong som varit i ugnen med pesto, tomat och mozzarella på. MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.