onsdag 23 mars 2016

3 SAKER

3 saker jag ser fram emot
 - mitt nya jobb i höst
- sommarlovet (jag är ledig hela sommaren!)
- våra planer om boende som hoppeligen förändras i höst 


3 saker jag gillar
- planera middagsdejts med familj och vänner
- solen!
- träna tillsammans med Jonas

3 saker jag inte gillar
- att dagarna går för fort
- att Jonas ska jobba i Björneborg kommande tre månaderna
- att jag hamnar vänta


3 saker jag vill
- interrail på sommaren
- hitta ett nytt hem
- ha långt hår igen

3 saker jag borde
- komma igång med löpningen ordentligt igen
- sluta stressa över onödiga saker
- dricka mer vatten

3 saker jag önskar mig
- en hundvalp
- hälsa och välmående för mina nära och kära
 - mera pengar

3 saker jag blir lugn av
- att se på serier
- träning
- massage


3 saker jag blir stressad av
- att tiden inte räcker till och allting i livet kräver pengar
- när hemmet är dammigt
- när jag inte får allt gjort på min to-do- lista

3 saker jag gjort senaste veckan
- tränat på gymmet efter två veckors paus
- besökt min nya arbetsplats
- köpt nya springskor (lycka!)

3 saker jag kommer att göra denna vecka
- ha dinnerdate med Prillan och Teppå och lilla bebben hemma hos oss
- påskmiddag i Forsby, Jernböle och Isnäs
- njuta av påsklovet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.