måndag 18 juli 2016

EN AV DE LYCKLIGASTE DAGARNA I MITT LIV

Ni som följer mig på instagram, snapchat och känner mig via facebook har säkert inte missat att lördagen var en mycket speciell dag för mig. Jag vaknade på morgonen och trodde såklart att det skulle vara födelsedagskaffe och inflyttningsfest för släkt och vänner, men det slutade med allt det och vår förlovning.

Det var bland det finaste jag varit med om. Jag kan inte ens med ord beskriva mina känslor just då och hur lycklig jag är. Vi hade våra familjer här och några vänner, vi hade druckit kaffe och ätit kaka och mittiallt stiger Jonas fram i vardagsrummet och ber om allas uppmärksamhet. Just den stunden började mitt hjärta slå tusen och jag kände det i hela kroppen. På något sätt anade jag att något speciellt ska hända, för det är inte likt Jonas att börja prata så där på kalas. Jag stirrade på honom med stora ögon och viskade "Vad gör du...?", helt i chock för jag förstod ingenting. Han kom framför mig och gick ner på knä och då kunde jag inte hålla emot tårarna. Helt i chock, hjärtat slog för fullt i bröstet och hela jag försvann i en helt annan värld. Jag såg bara honom och hörde inget annat än hans röst och mitt eget hjärta. "Hanna Matilda Charlotte Lindfors, vill du gifta dig med mig?". Tårarna rann och jag kan inte beskriva min glädje och kärlek för honom just den stunden. Bland mina tårar fick jag fram ett "Ja" och jag bara måste kyssa och krama honom. Han lade ringen på mitt finger och jag var så i chock att hela jag bara skakade och grät, medan alla andra jublade och klappade. Den känslan just den stunden var så magisk och fin. Ringen var perfekt och härlig, helt i min smak och jag älskade den genast jag såg den. Alla började komma fram och krama och gratulera oss och ville se ringen. Med skakande hand och tårarna som rann ner för kinderna kramade jag om alla nära och kära.

Det var en otroligt fin stund han valde att gå ner på knä. Jag fick veta att några familjmedlemmar och vänner där visste om det på förväg och fick dessutom redan ett strumpeband av pappas fru, hihih. Det var helt magiskt och jag svevade bland molnen resten av dagen och kvällen (egentligen tror jag inte att jag ännu heller har landat..). <3

6 kommentarer:

  1. Love you to the moon and back :* <3

    SvaraRadera
  2. Sandra12:36

    Grattis �� ni är nog så söta ��

    SvaraRadera
  3. Sandra12:37

    Grattis :) ni är nog så söta <3

    SvaraRadera
  4. Oij va de låter härlit! <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.