tisdag 5 juli 2016

JAG VILL!

Gaaaaaah vad jag saknar att träna! Det är en månad sedan jag sist kunnat springa och gå på gym... Först två veckor på resa, då blev det ingen annan form av träning än många och långa promenader. Veckan efter det blev det flytt (också lite vardagsmotion men men...) och midsommar, så då blev det inte heller av med någon träning för vi hade fullt upp hela tiden. Fjärde veckan startade sedan med visdomstandsoperation, men hann som tur klämma in en parkjumppa med bodybalance 60 min före det. Så då hamnade jag igen ta det lugnt i typ en vecka med antibiotikakur. Och såklart, när kuren närmar sitt slut så får jag flunssa. Så nu har jag ätit klart min kur, men flunssan retar mig fortfarande. Så det har blivit bara några kort promenader och lite pilates här hemma. Har inte tålamod att vara stilla och utan träning! Jag längtar ut och springa och till gymmet! Syns på kroppen också att jag inte varit så aktiv... Vikten hoppar också upp och ner. Snälla flunssa, gå bort! Hoppeligen kan jag träna nästa vecka! Fingers crossed... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.