torsdag 21 juli 2016

PELLINGE STUGAN


Tisdagen åkte jag och Lotta med Nise till Pellinge för att övernatta i deras stuga. På tisdagen var det ljuvligt väder, så vi hoppade i båten och åkte till Högharun, där vi fick vara helt ensamma och sola i några timmar. Det var en holme ute på havet och därifrån nästa skulle bli Estland, så vi var ganska långt ute. Det var skönt att ligga där och sola, men tyvärr hade vi sällskap av miljontals nyckelpigor (whaaaat?) och andra bugisar. Men skönt var det ändå! 
 Friends for life.. <3



 Och en lyckad hoppbild, haha!

På kvällen badade vi bastu och grillade. Vi hade jätte skoj, och ni som följer mig på snapchat märkte det säkert, haha. Vi filmade lite egen skräckis... Hahah, kul hade vi fast dåligt blev det! Jag hade en helt super rolig kväll med mina fina tjejer <3 Ett härligt minne jag kommer att ha länge...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.