måndag 11 juli 2016

IISALMI

På veckoslutet körde vi till Iisalmi för att hälsa på Jonas gudson. Vi var framme först på fredag-lördag natten, så vi hann inte umgås så mycket den dagen. Men lördagen hann vi leka med gudsonen och kvällen fick vi sedan sitta bara alla fyra tillsammans, äta tortillas och sedan gå ut och festa.

Jonas gudson är sååååå söt! Han har stora bruna ögon och när han vågade sitta bredvid Jonas, medan Jonas läste saga åt honom (på finska dessutom!) så steg min feber... Alltså neeeej vad dom var söta! Kunde helt se hurdan pappa Jonas kommer att bli. Dessutom det att han talar finska med barn tycker jag är så härligt, för det har vi pratat om att när vi skaffar barn så kommer han att tala finska och jag svenska. Men jepp, babyfebern börjar stiga mer och mer... Men det är nog inte riktigt ännu den tiden... Jag vill nog komma igång med mitt jobbande ordentligt, före jag skaffar barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.